Finanse w Internecie po raz trzeci
W czwartek, 21 kwietnia, Wrocław – za sprawą konferencji "Finanse w internecie", stanie się miejscem dyskusji o tym, jak promować produkty finansowe w sieci, aby zyskać wizerunkowo i sprzedażowo.
2016-04-10, 22:42

Tytuł:

Finanse w Internecie po raz trzeci

Zajawka:

W czwartek, 21 kwietnia, Wrocław – za sprawą konferencji "Finanse w internecie",  stanie się miejscem dyskusji o tym, jak promować produkty finansowe w sieci, aby zyskać wizerunkowo i sprzedażowo.

Trzecia edycja konferencji "Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci" ponownie zgromadzi przedstawicieli sektora finansowego ze specjalistami od marketingu i PR-u w jednej z sal Hotelu Diament. Jednak tegoroczne spotkanie będzie miało nieco odmienny przebieg niż dotychczas. Ciekawe prezentacje zostaną uzupełnione o dwa panele dyskusyjne, w których eksperci będą zastanawiać się nad rozwiązaniami przynoszącymi najlepsze efekty w promowaniu produktów finansowych w internecie – zarówno z poziomu sprzedażowego, jak i w kwestii budowania wizerunku marki. Prelegenci przedstawią realne przykłady oraz podzielą się swoją wiedzą z zakresu sprzedaży i budowania relacji z użytkownikami w przypadku promocji produktów finansowych w sieci. W tym roku najwięcej uwagi zostanie poświęcone rozwojowi branży finTech, jako formie transformacji sprzedaży produktów finansowych w zaawansowaną technologię online.

Konferencję zapoczątkuje prezentacja "Keep it simple – jak w dobie digitalizacji i generacji Z skutecznie zaangażować klienta w proces sprzedażowy?". Joanna Małecka Country Manager w FinanceAds International, odpowiedzialna za wprowadzenie marki na rynek polski, opowie o efektywnych rozwiązań branży finTech.

O 10:30 Tomasz Grabarek – radca prawny, partner zarządzający Kancelarii Prawnej Grabarek, Szalc i Wspólnicy, podejmie temat: "KYC – KNOW YOUR CUSTOMER, czyli co powinieneś wiedzieć o swoim Kliencie". Specjalista w zakresie prawa bankowego, ubezpieczeniowego oraz prawa ochrony konsumentów wskaże, jakie wymogi prawne dla instytucji finansowych w Polsce obowiązują dziś, a czego możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości. Rozwinie też temat Polski i międzynarodowej praktyki w zakresie analizy potencjalnych oraz obecnych klientów, a także możliwe kierunki rozwoju w kontekście nowych technologii. Tomasz Grabarek występował w ogólnopolskich kampaniach informacyjnych, których celem było podwyższenie świadomości prawnej konsumentów.

Kolejnym punktem konferencji będzie panel dyskusyjny, w którym eksperci z direct.money.pl, Affiiate44, financeAds oraz Ferratum Banku będą rozważać temat promocji produktów finansowych w sieci w kontekście obecnie podejmowanych działań oraz kierunków, w jakich one zmierzają. Panel skupi się na płaszczyźnie sprzedażowej.

W drugiej części 3.edycji "Finanse w Internecie" poznamy specyfikę funkcjonowania rynku pożyczek pozabankowych w Rosji (prelegent Ksenia Kostina, CEO – Leadgid), dowiemy się, jak Polska radzi sobie z wdrażaniem i stosowaniem dyrektyw unijnych (prelegent Marcin Czugan, Dyrektor Departamentu Prawno-Legislacyjnego, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce) oraz jak klienci postrzegają sektor pożyczek online (prelegent dr Barbara Mróz-Gorgoń z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu). Marcin Bosak,  Head of Communications w Vivus Finance zaprezentuje wyniki badań dotyczących branży finTech. „Branża finansowa w Internecie AD2016: trendy, szanse i wyzwania.” - to tytuł prelekcji Damiana Ziąber, pracującego m.in. dla Prudential i Sygma Bank.

Konferencję zakończymy dyskusją o tym, na czym sektor finansowy powinien się skupić najmocniej i w jakich obszarach usprawnić swoje działania w sieci w zakresie promocji produktów finansowych, aby budować odpowiedni wizerunek marki. Uczestnikami panelu będą m.in. dr Barbara Mróz-Gorgoń, Krzysztof Przybysz oraz Marek Bosak.

 

Pełny harmonogram 3. edycji Finanse w Internecie znajdziecie na www.finansewinternecie.pl

KONTAKT / AUTOR
Rafał Tomkowicz
784007080
ZAŁĄCZNIKI
baner_3.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.